עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
google-site-verification=EGFbXxwgfX2CJaNakCSBXEhqxr-5WbUycgbzM1U7qyM
והרצון של לביא להכיר את האותיות שלח אותי לחיפוש מעניין של איך הכי נכון לתת מענה וללמד את האותיות?
ניסיתי והתנסתי, ראיתי מה עובד יותר ומה עובד פחות ועצת זהב הפגישה אותי עם העיקרון של צליל האות הפותחת (עקרון אקרופוני) שמשייך בין הצליל של האות לצליל של האובייקט התואם.
הבנתי באינטואציות שקשה ללביא לשייך דוב לאות ד׳. עכשיו ניסיתי להבין למה. כשחקרתי ובדקתי, הבנתי.
כשמקשרים את האות שרוצים ללמד עם הניקוד- דָּלֶת לאובייקט שתואם עם האות והניקוד- דָּג קל יותר למוח הצעיר לקלוט. דָּלֶת- דָּג.
אז יצרתי כרטיסיות נקיות, שמלמדות הכי פשוט הכי נקי והכי מושך.
אובייקט מתאים עם הצליל התואם.
תהנו :)
דגם: | כרטיסיות-איורים-ללימוד-א-ב |